یکی ..یه جایی

منُ زندگی کوفتیم

وقتي خاطره هاي آدم زياد مي شه....

ديوار اتاقش پر عكس مي شه....

اما هميشه دلت واسه اوني تنگ مي شه....

كه نمي توني عكس شو به ديوار بزني...

+یه بار با خودم رفتم تو فکر یه غریبه بیاد اینجا اینارو بخونه چه فکری می کنه باخودش .....هیچی بهخ این نتیجه رسیدم که بیخیال دیگران اصن !!!بزار هرچی دوس دارن فکر کنن!!!من خیلی قضاوت شدم ازقضاوت شدن هم دیگه نمی ترسم اگه میترسدم نمی نوشتم ...



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت18:18---6 آذر 1391
سلام وب زيبايي داري لطفا به وب من هم سر بزنangel129.loxblog.com

paniz
ساعت9:03---30 آبان 1391
salam bazam man omadam khoshhal misham b manam sar bezani.karet kheyli khobe

مستانه
ساعت8:48---30 آبان 1391
سلام گلم تبادل لینک موافق بودی خبرم کن مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:,ساعت | 8:26 نویسنده | مرمـر |